Imatge o vídeo destacat
zumba gent gran

"Mou el cos, Mou el cor" omple de vida la plaça del Mercat Vell durant les Festes de Bellvitge

El passat dilluns, dins el marc de les Festes de Bellvitge, la Fundació La Vinya hem organitzat l’activitat "Mou el cos, Mou el cor", una jornada pensada per moure no només el cos amb una animada sessió de zumba, sinó també el cor, a través de la solidaritat i la generositat de la nostra comunitat.

"Mou el cos" va ser un taller de zumba que va omplir la Plaça del Mercat Vell d’energia i bon ambient. Persones de totes les edats, des dels més menuts fins a les més grans, es van sumar a aquest espai, on el ritme i les ganes de passar-ho bé van ser protagonistes. El taller de zumba va ser tot un èxit, amb una gran participació que va demostrar que l'exercici físic és una magnífica excusa per reunir la comunitat i crear moments de diversió compartida.

Paral·lelament, "Mou el cor" va donar un toc solidari a la jornada. La paradeta de la Fundació La Vinya oferia una varietat d’artesania feta a mà per la gent gran de l’entitat. Bosses, collarets, clauers... Cada peça estava plena d’amor i dedicació, reflectint la creativitat i l’esforç de les persones que, amb les seves mans, col·laboren activament per millorar el benestar dels seus barris. Tot el que es va recaptar durant la jornada es destinarà a projectes per a la gent gran.

paradeta gent gran

Aquesta jornada festiva va ser una oportunitat per posar en relleu la importància de cuidar tant el cos com el cor, i va ser també un exemple de com el lleure i la solidaritat poden anar de la mà per crear lligams amb les veïnes.

Agraïm de tot cor a la Comissió de Festes i a les participants i persones voluntàries que van col·laborar en aquesta iniciativa, demostrant una vegada més que, juntes, podem moure no només el cos, sinó també els cors i transformar realitats.

zumba gent gran