Imatge o vídeo destacat
Esplai Ilelà

Comencem el curs a l’Esplai Ilelà: Diversió, jocs i nous descobriments!

Dissabte passat vam iniciar el nou curs a l’Esplai Ilelà, amb la participació de 25 infants que van arribar amb moltíssimes ganes de viure noves aventures!

Els primers moments els vam dedicar a jocs dinàmics com el "pop" i una dansa que va servir per activar-nos i crear un bon ambient des del minut zero. A continuació, els nens i nenes van participar en activitats per conèixer-se millor. Jocs com el de les cadires, el joc dels colors i la carta de l’emperador van ser l’excusa perfecta per començar a fer noves amistats. Al final de la tarda, vam celebrar els aniversaris de dues infants amb un berenar molt especial que va posar el toc festiu a la jornada.

L’Esplai Ilelà ofereix una proposta educativa a través del lleure per als infants del barri del Gornal. Cada dissabte a la tarda, de 17 a 19h, les nenes i nens poden gaudir d’activitats que, més enllà de la diversió, estan pensades per promoure valors com el treball en equip, la creativitat i la solidaritat. A la Fundació La Vinya no ens cansem de recordar que l’educació en el lleure té un impacte molt positiu en el desenvolupament dels infants, ja que fomenta habilitats socials i personals que seran clau al llarg de la seva vida.

Aquest espai al barri del Gornal és un espai segur per jugar i suposa un punt de trobada on els infants poden créixer en un ambient de confiança, amistat i aprenentatge.

Més informació i contacte: ilela@fundaciolavinya.org Av. Carmen Amaya, 31.

Estem preparades per viure un curs ple de moments inoblidables! 🌟

Esplai Ilelà