Imatge o vídeo destacat
Primer Recompte de persones sense llar a l'Hospitalet

Primer Recompte de ciutat de persones sense llar a l’Hospitalet de Llobregat

El Primer Recompte de persones sense llar a la ciutat de l’Hospitalet engega motors. La Fundació La Vinya impulsa aquesta acció de manera conjunta amb les comunitats parroquials de la ciutat, Càritas Diocesana de Barcelona i Creu Roja l’Hospitalet, amb la col·laboració d’Arrels Fundació.

L’objectiu del Recompte és quantificar les persones que, en una nit, dormen als carrers de l’Hospitalet. Amb aquesta acció, i la participació de les persones voluntàries, es vol prendre consciència sobre aquesta problemàtica a la ciutat.

El Recompte tindrà lloc la nit del 19 de maig i l’únic requisit per inscriure’s és ser major d’edat. Pots registrar-te en aquest enllaç: bit.ly/1rRecompteLH. Abans del Recompte s'impartirà una formació telemàtica per al voluntariat en què les responsables explicaran el funcionament i resoldran dubtes i preguntes.